Delegiranje priprave sestankov
Sestanke prevečkrat jemljemo kot nujno zlo, del dela, ki ga je potrebno prestati. Posledično tudi ne razmišljamo velikokrat o tem, kako bi jih lahko izboljšali, spremenili v učinkovito orodje za reševanje problemov in doseganje ciljev. V NETS se zavedamo pomembnosti sestankov in veliko časa namenimo razmišljanju o tem, kako bi jih lahko vodili učinkoviteje (pogosto na sestankih, ki jih seveda vodimo v DNA). Ciljno usmerjene sestanke je bilo v DNA možno voditi že sedaj, s to verzijo pa smo jih še izboljšali: sedaj se da vsaki točki dnevnega reda nastaviti poročevalce, s čimer dobijo pravico urejanja svoje točke. S tem je mogoče pripravo dnevnega reda lažje delegirati, vse točke dnevnega reda so pravilno pripravljene vnaprej in sestanki so izvedeni še boljše.
Učinkovitejše vodenje aktivnosti povezanih z dokumenti
Za izpolnjevanje dogovorjenih aktivnosti v sklopu ponudb ali pogodb je potrebno veliko dela. Zdaj lahko te naloge ustvarimo in vodimo tam, kjer je to najbolj smiselno in praktično – na samem dokumentu. S tem dobimo jasen vpogled v to, katere pogodbene obveznosti so že zaključene, kaj še moramo storiti, pregled nad porabljenim časom … Z nalogami lahko tudi razdelimo delo, ki je potrebno za pripravo dokumenta, s čimer postane delo v ekipi produktivnejše in bolj transparentno.
Vse spremembe v tej verziji
Novosti
- Iz dokumenta bi rad prožil akcije
- Na vsako točko sestanka naj bo možno nastaviti poročevalce
- Skupine pravic modulov naj se ne posodobijo ob zagonu DNAja
- Odgovorni za izvedbo izvora podakcij, morajo vedno videti vse podakcije
- Zahtevana znanja in sposobnosti naj se na osebe prenašajo tudi z vlog
- Kljukica “Potrebuje tiskano verzijo” naj se upošteva za zaposlene in zunanje udeležence
- Na projekt naj bo možno dodati opis
- Sestanki in dokumenti na projektu naj bodo sortirani po datumu
- Na seznam za prijavo dodati datum zadnjega pregleda in datum zadnjega obdobnega pregleda
Hrošči
- Pri spremeni lastnosti objavljenega dokumenta spustni seznam za organizacijske enote ne deluje.
- Ob izvozu sestavljenega dokumenta ne prilagodi velikosti slik
- Če na vrsti akcije odkljukaš “Ocenjevanje uspešnosti je obvezno”, potem akcija nikoli ne pride v status zaključeno (čaka oceno)
- Poročilo glede pravic včasih ne pokaže pravilno stolpca “v admin načinu”
- Obvestilo o prestavitvi sestanka vsebuje napačne podatke
- Odvečna kljukica na seznamu projektne ekipe
- Priponke dodane med kreiranjem komantarja se ne prikažejo na seznamu priponk
- Neveljavno tveganje naj se na procesu ne prikazuje oz. naj bo prečrtano
- Pri izvozu v PDF odreže sliko procesa (moralo bi jo pomanjšati)
- Pri zamenjavi polj v vsebini dokumentov pride do napake pri računanju velikosti slik
- Na vrsti akcije je označeno, da potrebuje oceno, na akciji pa ne vidim polja za vpis ocene
- Akcije na moji strani bi morale biti urejene naraščujoče po datumu
- Ob izvozu se ne izpišejo podstatusi
- Ob kreiranju zaposlenega na neko delovno mesto, ima znanja in sposobnosti podedovana iz delovnega mesta odstranjene
- Odstranjevanje prisotnih na sestanku ne deluje
- Napaka pri shranjevanju akcije, ko uporabnik nima pravice videti izvornega objekta
- Pri iskanju med Dokumenti, ki jih moram poznati javi napako