DNA 2.1.8

Delegiranje priprave sestankov

Sestanke prevečkrat jemljemo kot nujno zlo, del dela, ki ga je potrebno prestati. Posledično tudi ne razmišljamo velikokrat o tem, kako bi jih lahko izboljšali, spremenili v učinkovito orodje za reševanje problemov in doseganje ciljev. V NETS se zavedamo pomembnosti sestankov in veliko časa namenimo razmišljanju o tem, kako bi jih lahko vodili učinkoviteje (pogosto na sestankih, ki jih seveda vodimo v DNA). Ciljno usmerjene sestanke je bilo v DNA možno voditi že sedaj, s to verzijo pa smo jih še izboljšali: sedaj se da vsaki točki dnevnega reda nastaviti poročevalce, s čimer dobijo pravico urejanja svoje točke. S tem je mogoče pripravo dnevnega reda lažje delegirati, vse točke dnevnega reda so pravilno pripravljene vnaprej in sestanki so izvedeni še boljše.

 

Učinkovitejše vodenje aktivnosti povezanih z dokumenti

Za izpolnjevanje dogovorjenih aktivnosti v sklopu ponudb ali pogodb je potrebno veliko dela. Zdaj lahko te naloge ustvarimo in vodimo tam, kjer je to najbolj smiselno in praktično – na samem dokumentu. S tem dobimo jasen vpogled v to, katere pogodbene obveznosti so že zaključene, kaj še moramo storiti, pregled nad porabljenim časom … Z nalogami lahko tudi razdelimo delo, ki je potrebno za pripravo dokumenta, s čimer postane delo v ekipi produktivnejše in bolj transparentno.

 

Vse spremembe v tej verziji

Novosti

  • Iz dokumenta bi rad prožil akcije
  • Na vsako točko sestanka naj bo možno nastaviti poročevalce
  • Skupine pravic modulov naj se ne posodobijo ob zagonu DNAja
  • Odgovorni za izvedbo izvora podakcij, morajo vedno videti vse podakcije
  • Zahtevana znanja in sposobnosti naj se na osebe prenašajo tudi z vlog
  • Kljukica “Potrebuje tiskano verzijo” naj se upošteva za zaposlene in zunanje udeležence
  • Na projekt naj bo možno dodati opis
  • Sestanki in dokumenti na projektu naj bodo sortirani po datumu
  • Na seznam za prijavo dodati datum zadnjega pregleda in datum zadnjega obdobnega pregleda

Hrošči

  • Pri spremeni lastnosti objavljenega dokumenta spustni seznam za organizacijske enote ne deluje.
  • Ob izvozu sestavljenega dokumenta ne prilagodi velikosti slik
  • Če na vrsti akcije odkljukaš “Ocenjevanje uspešnosti je obvezno”, potem akcija nikoli ne pride v status zaključeno (čaka oceno)
  • Poročilo glede pravic včasih ne pokaže pravilno stolpca “v admin načinu”
  • Obvestilo o prestavitvi sestanka vsebuje napačne podatke
  • Odvečna kljukica na seznamu projektne ekipe
  • Priponke dodane med kreiranjem komantarja se ne prikažejo na seznamu priponk
  • Neveljavno tveganje naj se na procesu ne prikazuje oz. naj bo prečrtano
  • Pri izvozu v PDF odreže sliko procesa (moralo bi jo pomanjšati)
  • Pri zamenjavi polj v vsebini dokumentov pride do napake pri računanju velikosti slik
  • Na vrsti akcije je označeno, da potrebuje oceno, na akciji pa ne vidim polja za vpis ocene
  • Akcije na moji strani bi morale biti urejene naraščujoče po datumu
  • Ob izvozu se ne izpišejo podstatusi
  • Ob kreiranju zaposlenega na neko delovno mesto, ima znanja in sposobnosti podedovana iz delovnega mesta odstranjene
  • Odstranjevanje prisotnih na sestanku ne deluje
  • Napaka pri shranjevanju akcije, ko uporabnik nima pravice videti izvornega objekta
  • Pri iskanju med Dokumenti, ki jih moram poznati javi napako

Ostale verzije

Prikaži vse